*مطالعه بازار هاي داخلي

امروزه یکی از مهم ترین بخش های تاثیر گذار بر رشد و توسعه اقتصادی و ایجاد محصولات جدید مبتنی بر اصول شناخت اولیه بازار و همچنین مطالعه رفتارهای مشتری است. مطالعه بازارهای مربوطه، به صورت هدفمند می تواند این خلا را در توسعه محصولات جدید پر کند. شرکت ایده گستر صنعت با کارشناسان مجرب در این رشته، کمک رسان شما خواهد بود.

*مطالعه بازارهاي خارجي جهت صادرات

بعضی از افراد و سرمایه گذاران در ایران بر این تصور هستند که جهت صادرات می توان به یک تاجر مراجعه کرد و ایشان اجناس معرفی شده را با یک توافق اولیه دریافت کند سپس بعد از اضافه کردن قیمت خود، آن را به جهت صادرات معرفی نماید. این عملکرد به صورت سنتی بوده و در گذشته شاید تاثیر گذار بوده است. اما امروزه با توجه به پیشرفت صنایع و همچنین بوجود آمدن رقبای جدید در صادرات، امکان عمل به صورت سنتی و روال گذشته وجود ندارد. استانداردهای منطقه ای، استانداردهای اجباری و اختیاری مورد نیاز، شناسایی بازارهای هدف، شناسایی رقبا و لینک های بازار، راه های ارتباطی و خواسته های مشتریان از جمله مسائل مهم در نتایج مطالعات بازارهای خارجی جهت صادرات می باشد.

*مشاوره جهت ایجاد سند چشم انداز و برنامه بازاریابی

رسیدن به اهداف مورد نظر و همچنین دست یابی به موفقیت های برنامه ریزی شده در هر سازمانی، مستلزم استفاده صحیح از برنامه استراتژی، سند های ماموریت و چشم انداز و ایجاد برنامه های بازاریابی است که می تواند به مجموعه های تولیدی و خدماتی در زمان ایجاد و پیدایش بحران کمک نماید. شرکت ایده گستر با دارا بودن کارشناسان متخصص و متعهد می تواند این زمینه را برای ایجاد سندهای مورد نیاز برای شرکت های متقاضی شکل بدهد.

*مشاوره برندینگ

برندینگ یک عملیات پیچیده و سازمانی است که امروزه خیلی از افراد با ایجاد دفترچه های هویت سازمانی ساده و تشکیل یک لوگو یا رنگ سازمانی، اشتباه می گیرند. برندینگ در واقع ایجاد یک روح در سازمان بر اساس اصول پایه و چهارچوب های اساسی در دل آن است. ایجاد ساختار و پایه های اصلی این اتفاق و همچنین ایجاد تفکر سیستمی و ناب در مجموعه های تولیدی و خدماتی توسط گروه صنعتی ایده گستر می تواند در دنیای جدیدی که در نسل چهارم انقلاب صنعتی به سر می برد، راه گشا و کاربردی باشد.

*اجرای ممیزی بازاریابی و شناسایی مشکلات سیستم های فروش و بازاریابی

انسان همیشه به جهت بررسی وضعیت سلامت و شرایط عمومی خود به پزشک مراجعه کرده و سیستم های حیاتی خود را بررسی می کند. این امر به این جهت اتفاق می افتد که فرد متقاضی از سلامت خود و ادامه زندگی که امری مهم و اجتناب ناپذیر است مطمئن گردد. بازاریابی و سیستم های فروش اکسیژن ورودی به سازمان (پول) را کنترل می کند و حجم آن را بیشتر می نماید. لذا یکی از بخش مهم و حیاتی هر سازمان را می توان واحد بازاریابی قلمداد کرد. ممیزی بازاریابی به صورت دوره ای می تواند زیر و بم این سازمان را بررسی کرده و به آن سازمان هشدار دهد که دقیقا در کدام یک از بخش ها دارای اشکالات سیستمی و سازمانی بوده و چگونه می تواند آنها را رفع نماید.